Magaluf!:DD

Hej!

nu har jag inte skrivit på ett tag så nu är det väl dags igen. senaste veckan har spenderats i Magaluf på Mallorca med Malin och Ebba:D har varit helt grymt och underbart! längtar redan tillbaka:o hehe de flesta dagarna bestod av stranden poolen dusch handla fix och sedan utgång;D hhiiihi grabbarna gruuuss! 
sen på hemvägen började det regna och vi körde ner i diket:o asläskigt va det! men nu är vi hemma iaf och på tisdag börjar skolan igen:( skulle behöva ett par veckors lov till:p hehe
Just det glömde nästan säga att mina vingummin som jag hade beställt till hemresan och som jag hade längtat jättemkt till, inte kom, fick en lapp där det stog att de var slutsålda:o blev lite sur på dem då men pappsen var så gulligt och åkte iväg och handlade 3 kg innan jag kom hem:D hihii

Nu ska jag kolla lite oth och sen blir det nog lite vingummi på det också;D 

// Nathalie







Kommentarer
Postat av: becca

länge sen nu nathalie :o

2010-08-31 @ 22:02:30
URL: http://rzgavec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0