jul jul snöiga jul..



Julhelgen är över, och tack och lov är även julmatsresterna det med! Julafton var riktigt trevlig och en del bra grejjer fick man ju:)
Juldagsutgången började med lite spel och förferre hemma hos mej med ebba, magnus och simon. sen drog vi ner mot staden och hade en riktigt rolig kväll. När jag kom hem däremot kände jag mej typ som han i den där alkoholreklamen, när jag satt i köket och moffade i mig kalkon och mjölk x) dagen efter blev nog iaf lite lättare efter det ;) låg typ ändå och segade hela dan, men har hunnit kolla på hela andra säsongen av life unexpected!:) asabra vare, så nu kommer det antagligen bli en av alla mina serier jag MÅSTE kolla på varje vecka, nu när allt snart drar igång igen efter dumma juluppehåll!

kul skare bli imorn med när vi ska ha vårat awsome ayia napa möte!:D

// Nathalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0