Mumma:)



Nu har jag röstat ett x antal gånger på JAY!:) hiiihi hoppas han vinner nu bara, grymt bra är han, så tror att han slår igenom iaf;) Det enda dom är jobbigt med att kolla på idol med familjen är att pappa aldrig är tyst :o man får säga till han att sluta sjunga med eller prata typ 50 gånger under en kväll:p sjukt irriterande är det. jaja ser nog på sista delen i mitt rum så jag faktiskt hör vem som vinner;D

Imorgon har jag tänkt att börja lite med julbaket också jue.. blir nog lussebullisar och pepparkakshus till en början:) ska även toppa det hela med massa julmusik! vad kan gå fel där liksom?;)

min röst är nästan ett minne blott, så ska moffa glass och te nu hade jag tänkt:) mycket bra medicin tycker jag! Måste ju fixa till den innan utgång med Jennypenny imorn:) ska bli kul att ses nu, för längesen vare!:)

// Nathalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0