Födelsedag!!:D

Idag väcktes jag av, Ja må hon leva... Det var Jossie, mamma och pappa som kom instapplandes:p Blev en frukost i sängen med lite blandat + en chocolate chip muffin med ett litet ljus i, mums:) sen bar det iväg till skolan schemafri dag:D jobbade med FN fram till 10, då blev det info om UF-företag. Sen blev det smash och en kebabtallrik hawaii. Efter det skulle vi tillbaka till skolan igen, och då fick jag ett kort jag skulle läsa, och sen ett paket. Vågade knappt öppna paketet i skolan men de tvingade mej:) haha det var inte så farligt:p och übergulligt att de kom ihåg min favoritgodis som jag fick en massa påsar av:D hihii. Bästaste vännerna asså<3
Sen när jag kom hem kom ett blomsterbud med en bukett som mamma och pappa hade beställt till mej(a)
och sen var det bara att starta kladdisbaket;) har gjort 2 idag och ska göra 2 imorn:)(till kalaset) 
Måste säga att det har varit en rätt rockig 18 år dag!:D<3


Kort och paket i skolan:D


Bästaste vännerna som förgyllde dagen!<3 kortet är från julias födelsedag som ni säkert kan gissa;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0