Looov!!:D:D

Hej!

nu sitter jag här återigen på internationell ekonomi:p ska typ börja med några inlämningsuppgifter men det tar jag nog på eller efter lovet;) hehe

såå jädrans skönt med loov ska det bli!!:D ikväll blir det nog målarkväll hoppas jag på men det blir även idol och en del skjutsande:/ så får se hur mycket jag hinner:p Trodde ju att jag skulle vara själv hemma men nu så ska tydligen Jossie och Sebastian vara hemma också:p lite surt men jag får ju hjälp med maten iaf;)
Lite skönt också att inte vara hemma själv, för jag vart livrädd inatt för det var nånting som lyste i springan på mitt fönster 2 ggr, så jag vågade inte somna förrän det hade gått en timme sedan sista gången :o Trodde nästan att det var den där borrligan som skulle göra inbrott eller nått :p hehe

Imorn blir det maskerad/Halloween party på statt!;D ska bli riktigt kul:)

// Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0