Projektarbete

Hej!

Nu har vi äntligen kommit till dessa dagar som inte riktigt känns som vanliga:) har jobbar hela dagen med UF-företaget och försökt komma igång lite, det går lite segt men framåt iaf:p hoppas att vi får lite svar och sånt imorn! efter skolan somnade jag som en stock:o helt slutkörd verkligen. men sen var det bara att börja med maten och jag måste säga att jag undrar verkligen vad det var i den fisken:o den smakade helt funky! blää på den, så jag fick nöjja mej med lite mos och sallad:p
Började även med ett dunderprojekt hemma i helgen också!:) har ju länge tänkt att "skriva" på min ena vägg och nu (typ 3 år senare) har jag äntligen börjat lite smått(a) har bara hunnit skriva 4 bokstäver men det tar fan evigheter:p man får väl hoppas att det kan bli klart till våren? :o haha nu ska jag nog kolla oth som kom ut idag:)

// Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0