skoooola...

Hej!

sitter i skolan nu och har internationell ekonomi, sisådär lagom kul liksom. ska leta efterarticklar om typ handelsbalans, bytesbalans, kapitalbalans, och Kinas valuta?:o
Har förresten försökt skriva på bloggen hela veckan men min dator vill inte koppla mej till sidan. så nu får jag väl sitta här och skriva lite ist:p hehe
har ett par hemska veckor framför mej, bara för att klaga lite till, fyllda med prov och massa skit. men vi har snart iaf ca fem dagar till projektarbetet. Hoppas att vi snart kommer igång med det ordentligt. sen så tycker jag också att det ska bli lite trevligt att ha myskväll med mamma imorn:D pappa åker till tyskland^^ skulle egentligen också ha följt med, men jag orka inte sitta över ett dygn i en buss men en massa gubbar:p haha och Jossie ska till Bastian över helgen;)
Sen gillar jag nästa helg en del nu också, Louise tyckte att vi skulle till Örebro, och det låter ju verkligen inte helt fel!:) Får se lite vad som händer och sker annars;)

// Nathalie

Kommentarer
Postat av: louise

jaaa det tycker jag verkligen att vi ska göra! :D

2010-10-09 @ 10:56:47
URL: http://louwis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0