Once upon a time..


idag tog jag och pappa en spontan sväng ut till Norlanders för att kolla lite tv, har ju typ prata om att köpa en i några år..men idag slog jag allt till. blev en philips 40" med typ  massa bra ingångar för HDMI och usb å sånna grejjer. som vanligt när jag försöker installera något kan det hända att det tar lite tid, brukar försöka att testa mig fram lite liksom, men trots att alla sladdar satt där dem skulle så envisades tv-kanalerna med att inte visa sig. tryckte desperat på alla befintliga knappar men inget hände. pappa försökte med, så tillslut skulle vi ringa och fråga vad felet kunde va, och helt plötsligt poppade kanalerna upp. helt idiotiskt liger dem inte under "titta på tv" som de ska, utan under "spelkonsoll"?!, mycket underligt. Men nu vet jag ju vart jag ska trycka iaf.

Efter det kom Amanda och hälsade på, blev lite fika och prat om sommarplaner. sedan försökte jag få fast henne i en av mina ny seriefavoriter "once upon a time". verkade som att planen gick vägen också, så bra är den. Verkligen värd att ta sig en titt på, den har en spännande twist men de gamla klassiska sagorna. bl a snövit, askungen, rödluvan, hans och greta, rumpelstilskin och många fler..låter kankse lite lame men jag lovar att det är suuper!


snow and prince charming.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0