Dags att börja träna igen kanske?

Av någon anledning har jag blivit sugen på att ge mig ut och springa. Seriöst jag..springa, vilja gå ut och springa desutom, det är en mening jag aldrig trodde jag skulle säga. Måste vara sjuk eller något, hatar ju att springa, det har jag alltid gjort. Kanske är dags att pröva på det i alla fall, om nu vilja håller i sig, det ju bra mycket billigare än att gå till gymmet. Fast samtidigt gillar jag ju pass på gym, saknar spinning, powercise och step up:en som jag gick på hemma i Mariestad. Får väl helt enkelt göra egna pass, och sen kanske köpa nått tio-kort någonstans. Aja vi får se hur det blir med det hela, är lätt att säga att man ska träna, sen ska man faktiskt göra det också. Om bara den nedrans halsen kunde bli lite bättre så att jag kan träna nu när jag väl har viljan. Rösten låter mycket bättre idag i alla fall, skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0