Fresh start

Nu är det så stört längesen jag bloggade, inga direkta ursäkter för detta,eller jo lite kanske, men i alla fall nu när jag börjat en ny del av mitt liv kändes det passande att köra på igen. Ja nytt liv, ny stad, nya vänner känns rätt skönt ändå, att man går vidare här i livet, inte för att låta för djup men så är det. Har börjat studera i Karlstad, fastighetsekonomi, och det känns riktigt spännande. Jag har min mysiga lilla lägenhet på 28 kvadrat nära stan, känns ganska litet men för en person är det nog egentligen lagom. Kan ju försöka lägga ut lite bilder imorgon, om jag orkar städa vill säga.
Finns så mycket som har hänt sen jag senast skrev men blir bara jobbigt om man ska få med allt så vi kör med den här nya starten och börjar härifrån. kommer förmodligen att slänga in lite här och där i alla fall men men.
Hade min första tenta igår..gick väl sådär, bara att hoppas på det bästa. Desto roligare var tentafesten som klassen hade på kvällen, massa glada härliga människor, trivs verkligen med klassen, sen blev det även utgång med ett gäng på Koriander. När det var dags att bege sig hemåt beklagade jag mig över att jag var tvungen att vänta en halvtimme tills bussen hem gick..bara för att efter fem minuter komma på att jag cyklat in till stan, typiskt va? det var skönt att slippa vänta och kunna komma hem direkt, även fast det var lite kyligt om händerna.
 
Tur för mig så hade jag inga planer för dagen idag, förutom att kolla serier och duscha dåra, för när jag vaknade hade jag ingen röst..alls. Fick väl fram några ljud men inget man kunde förstå, så då fick jag en perfekt ursäkt att dricka massor av varm choklad..mums. Nu har jag suttit uppe alldelesför länge med att försöka förstå mig på hur man gör en header, så får nöja mig med detta slutresultatet. Nu blir det att gosa ner mig i sängen, sov gott! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0