Muffinsmums

Första dagen på grupparbetet, gick ganska segt eftersom vi inte riktigt visste hur vi skulle ta oss an det hela men skrev lite på varje punkt i alla fall. Har ju ända till fredag nästa vecka att göra klart så det blir nog inga problem. Vi gav upp för dagen runt halv ett vilket nog var tur för jag blev genast jätthungrig, så hoppade på bussen hem (som jag för övrigt nästa somnade på), åt och sen tog jag en välbehövlig tupplur.
Hade planer på att baka en äppelpaj av äpplena som jag fick av farmor men orkade inte handla vaniljsås, så muffins fick det bli. Äppel och lime muffins, aldrig gjort med de smakerna förut men det blev supergott så dem lär bakas fler gånger.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0