FN-rollspel

Hej!

Idag var det första dagen utav 2 med "uppspelningen" av FN-rollspelet:)..började med alla länders inledningstal, blev rätt långtråkigt, men ju längre ner på lista vi kom desto nervösare blev jag:o och Julia sa att hon skulle svimma hela tiden;) haha. När jag väl börjar där uppe i talarstolen då avbtyter den j*vla Anita mej mitt i talet:o blev skitsur på henne, typ alla andra också i och för sig, så det var skönt med lite stöd;D hehe jaja det är ju över nu, så imorn behöver man ju typ bara sitta där och förhandla om resolutioner:) blir nog nice! På lunchen blev det även kinamat:) mumsigt värre! när jag kom hem titta jag lite oth och sen blev det en tupplur och ännu mer teori:p Hoppas att jag kan somna tidigt idag, som om det skulle hända:p, för imorn ska jag upp tidigt för det är mamsens födelsedag!:)

/ Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0