Skön dag:)

Hej!

idag var en härlig dag måste jag säga:) började 8 med en spanska redovisning som tog typ 5 min, sen blev det rast fram till 9.40 då det blev engelska, sen var det inte mer! slutade halv 11:o sååå gött! Köpte en blåbärssemla med vanilj som jag mumsade i mej när jag kom hem:) supergott! har även läst ut engelska boken, och börjat läsa lite på franskan, riktigt duktigt tycker jag:p
imorn blir det Riskettan med Mellgren sen är det nog bara två lektioner vi hinner gå på efter det. känns grymt bra:) Hoppas på en skön helg efter det! men blir förmodligen mkt pluggande eftersom jag är ledig lite nästa vecka och missar prov:p men det ska nog gå vägen;) hehe

/ Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0