Kaaaallt!

Hej!

Gick tipspromenaden på snapen i morse, precis som alla andra söndagar, med Hanna, Anton & farmor. Det var riiktigt kallt, inte bara pga temperaturen utan det var ju absolut tvunget att blåsa en massa också^^. Tyckte så synd om Anton, han satt där så duktigt och helt stilla i pulkan, och klagade bara på kylan ca var tionde minut:p Det är inte lätt när man är lliten:) När jag kom hem kunde jag knappt känna mina tår eller fingrar, så jag la mig i soffan med en filt och sov en liten stund, när jag vaknade var det jättevarmt och skönt!
Nu vet jag inte riktigt vad som händer, men tror jag ska sätta mig lite med teorin, och sen blir det att träna ikväll.
see you later, alligator!

/ Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0