Falun!

Hej!

Onsdag idag, det betyder att imorn åker jag! får se om jag orkar att pallra mig upp och åka en sväng till skolan imorn eller inte:o i och för sig så slutar jag ju halv 11 så varför inte gå när det är så chill;) hehe. Har inte börjat packa än:o men ska nog ta tag i det hela samtidigt som den nya säsongen av Grey's börjar:) sitter och fortfarande och spelar in musik, det tar ju alldrig slut:o men mobilen måste vara ready to go! Jag har även laddat med massa godis och andra godsaker. Eftersom vi åker en dag innan slutspelet börjar så planerar jag och mamma att göra stan på fredag, det låter riktigt bra i mina öron:) Sen sitter ju inte hotellfrukost helt fel. Sen är första matchen 20.40 på kvällen, hoppas dem vinner! det kan ju inte gå sämre än att de blir 8 i SM, och det är inte helt illa. Men det är klart att man vill ha guld efter två år som bronsmedaljörer:) hehe Hör efter helgen!

/ Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0