Heltevetsvecka:o

Hej!

Måste bara säga, otroligt skönt med långhelg! Den här veckan har varit jobbig. I måndags hade jag engelska revovisning, tal, franska prov, matteprov och företagsekonomi prov framför mig:o som tur var blev iaf ekonomin framflyttad till nästa vecka:) men ändå, är helt slut nu. Och det värsta är att men vet att det är mer på gång! men jag överlever förhoppningsvis:) bara att ta nya tag och fokusera på nästa grej. Och nästa vecka känner jag att jag måste träna igen, har ju inte haft tid på ett tag. Känner mig lite taskig mot Hanna, som har tvingats gå helt ensam:p Så nästa vecka ska jag satsa på en optimistisk vecka! låter bra eller hur?:) Skönt med sol nu också, det blir bara bättre och bättre, även fast jag gillar snö så känns det som att det räcker nu, kommer ju knappt upp med snön på vårat berg längre:p Får se hur det går under o-veckan nu!:)

/ Nathalie



Sol, sol, sol!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0