Körkort!:D

Hej!

Är typ överlycklig! tog nämligen körkort idag:D så grymt härligt! direkt efter det så hämtade jag nycklarna hos mamma och körde iväg för att hämta Jossie. läskigt att för första gången köra helt själv:o men sen åkte vi till stan och där hoppade Louise och Josse in:) åkte runt lite och åkte till donken en sväng! efter det släppte vi av Jossie och hämtade Julia och Michel:) och då bar det ut mot McDriven haha! in mot stan igen och släppte av Louise, Josse och Michel, sen åkte jag och Julia och hämtade mamma och hämtmat för att fira:D maten tog evigheter så det blev en runtur till;) efter det skjutsade jag hem Julia, och jag och mamma åkte hem! hehe nu sitter jag och äter asgod mat:)

/ Nathalie

Kommentarer
Postat av: Jullebulle

Haha, de va ett himla farande hit och dit! :) Grattis igen!! <3

2010-03-24 @ 19:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0