Lov

Hej!

nu är det äntligen dags för lov igen! i fredags blev det lugn hemmakväll med syster, tittade på New Moon:) ..igen:o haha. i lördags åkte jag, jenny och erika till sara och förferra lite, där var millan och mickan, och lite senare kom malin hillevi och ebba:) vid 10 tog vi bussen i till stan och drog vidare in på statt! helt okej kväll med härliga människor och skön musik:p
igår gjorde jag verkligen ingen ting, bara väntade på att dan skulle ta slut:p men idag ringde klockan 06.00:o skjutasade mamma och pappa till jobbet så att jag skulle kunna ha bilen på dan;) när jag kom hem igen blev det sängen direkt och sova ett par timmar till!:) nu gör jag inte mkt, så det blir nog tv:n idag med:) min bästa vän!<3
talk to you later!

/ Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0