Produktiv bakisdag

Hade en mycket rolig kväll igår med trevliga klasskompisar. Blev taco och förfest för att sedan dansa järnet på Koriander. Kändes sådär lagom lockande att gå upp när klockan ringde halv åtta imorse efter ca fem timmars sömn och den härliga bakiskänslan, så jag trycke på snooz och sov en timme till, superskönt. Sen var det dags att pallra sig iväg till universitetet för att fortsätta med grupparbetet, nu har vi kommit på lite vad vi ska göra så inte mycket kvar tills den är klar. 
När jag kom tillbaka till lägenheten slängde jag mig i soffan och sov lite till innan jag drog igång och var riktigt produktiv. Har haft tvättstuga och kört tre maskiner, plockat iordning i rummet, dammsugit, diskat, lagat mat och såklart hängt tvätten på min nya fina torkställning. Nu tycker jag därför att jag förtjänar att bara slappa i soffan resten av kvällen och kolla på dagens släpp av serier. 
Imorgon kommer bli en bra dag, för då kommer nämligen otroligt saknade Malin och Ebbba hit och hälsar på! Ska tjata en massa, äta thaimat och gå på bio, massa mys.
 
 
Malin, jag och Ebba i magaluf -10
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0