Söndag

Inte hänt mycket alls idag, tyckte att jag förtjänade att bara slappa lite framför "våra bästa år". Superskönt det där ibland, att man inte har några måsten bara en hel dag till att inte göra något. Skönt också att föreläsningen imorgon inte börjar förrän ett, då jag har lyckats vända lite på dygnet. hoppas att den nya kursen, Projektledning, är intressant i alla fall, och att kurslitteraturen dimper ner i min brevlåda snart så jag i alla fall har möjlighet att börja pluggga till nästa tenta i tid. Har nämligen satt ett mål för mig själv att jag ska pusha mig själv mer vad gäller skolan, har alltid varit en sån som mer än gärna skjuter upp plugg. Även fast jag vet att jag borde börja läsa så ligger det alltid i bakhuvudet att jag vet att det är en vecka kvar till tentan och därför har jag tid att göra annat. Lite dumt men hoppas att den här nya planen hjälper. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0