tvtvtv..

Hej!

ilväll blir det nog bara tv:n för min del, snart 90210, sen får man ta och zappa lite mellan melrose place och paradise hotel. hoppas det händer något spännande, och att man får reda på vad f'n det är för fel på Pontus, liksom vad håller han på med egentligen??:o funderar på om man ska skriva lite episode recaps eller inte:/ men vete tusan om jag kommer komma ihåg att göra det varje gång:P..får nog hålla mej till en serie i sånna fall:) hehe, kan nog bli svårt eftersom jag tittar på rätt mkt, + att jag gillar alla så himla mkt!
I skolan hände det inte mkt alls, jobbade vidare med FN-rollspelet. men imorn blir det iaf info om i-valen till 3:an mellan 10.00-11.00, så jag tänkte ta lite sovmorgon från spanskan och gå på passet mellan 10.30-11.00:)

Bara 2 dagar kvar innan den stora dagen!:)

/ Nathalie



              

Orginalcasten för det allra första Paradise Hotel, min favorit Charla (nr4 från vänster) vann!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0