Fredag!

Hej!

Sitter återigen i skolan och skriver lite;) har typ bara en lektion kvar nu, såå skönt!:) sen hoppas jag att jag kan lyckas få skjuts av mamma hem, för jag tror att hon också slutar klockan 3:p sen blir det hem och hålla mig undan från pappas kompisar fram till dess att de åker:o haha efter det blir det thai-mat och lite annat smått och gott:D tror att det blir en superskön kväll:) inte som förra veckan iaf, när hela helvetet bröt ut hemma :o kanske satsar på utgång imorn:p eller så får jag vänta till örebro som känns mer och mer lockande;)
Har en känsla av att jag kanske får för mig att skriva lite mer senare, men vi får se:p hehe
Det är dags för fredagsmys!:)

// Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0