Fredag!



Blev en ännu kortare dag iskolan denna fredag eftersom det var begravning för gammelmormor i Skultorp. Har ju då väldigt svårt för att gråta inför folk, men när jag såg Hanna gråta floder vart jag allt lite tårögd. Efter det blev det lite mat och annat med släkten.
R.I.P Gammelmormor

Efter det blev det en tripp till elins och shopping. Inhandlade bl.a. en jumpsuit, nagellack, underkläder, foundation och en byxkjol:)
När jag sen kom hem hade min studentklänning kommit!! den satt jättebra så nu slipper jag oroa mej över det någe mer :D

Nu väntas snart bio med Malin, Ebba, Evelina och Melinda:)
blir efterlängtade I am number four med snyggingen Alex Pettyfer;) mhiihii

// Nathalie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0